Börjar om på ny kula!

Jag börjar om på en ny kula idag.

Hela dagen har jag suttit i en bil och åkt 5 timmar genom Sverige för att ta mig från Lund i Skåne till en ö utanför Göteborg.

Även om jag bor i Lund ser jag denna plats som mitt riktiga hem. Platsen heter Gullholmen även kallad " sommarstugan & "Lyckan" och här har jag haft ett hus så länge jag kan minnas.

Nu sitter jag i alla fall här och solen drar sig bara längre och längre bort från 20 +. Jag har funderat länge på att skaffa en blogg men det har lixom aldrig blivit av så nu ska jag försöka ta tag i det.
Jag är precis som många andra inte en person som kan spendera hur mycket pengar som helst på kläder. Därför kommer jag ge mycket tips på kläder under 500 som iaf. jag tycker är riktiga kap!


Hoppas ni orkar läsa om mina outfits och livsupplevelser! OCH MUSIK FÖRSTÅS SOM ÄR MIN PASSION!


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0