Klassrumssol

Kom precis hem från denna tråkiga plats de kallar skolan :§
Det känns så fruktansvärt dåligt att sitta inne i ett klassrum som luktar en himla masssa svett och plugga franska när solen bokstavligt talat skriker åt en att komma ut!

NÅJA, Nu är jag i alla fall hemma. Jag ska ta mig något snabbt att äta, ta någon outfitbild och sedan dra mug ut o springa med Tova.

Ja hör och häpna jag ska ut o springa igen! ;), men de ska bli supermysigt faktsikt!

Ni får ha det så bra så hörs vi om en stund.

Ungefär så här såg man väl ut i skolan:


Under franska lektionen....


På sista lektionen :D

Då var jag allt lite glad faktsikt ;) snygga solbrillor också för den delen ;)

KRAM

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

så du är med+? HÄRLIGT! som vanligt säger jag till när jag har valt ut vinnarna, lycka till! :D

2011-04-27 @ 16:16:25
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Tove ♥

sv - tack! allt bra med dig? :D

2011-04-27 @ 16:23:38
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0