Smyckesdetaljer

Ojsan Hoppsan!
Kom på att jag aldrig publicerade det andra inlägget tidigare, så jag gjorde det nu istället:)

Jag sitter i bilen påväg hem, solen skiner och det är ca. 2 h bilresa kvar, ironiskt tråkigt.

Jag har väldigt mycke och plugga så jag tänkte försöka dra mig igenom det nu.
Hoppas ni har en bra dag!
Vi hörs senare.



Lite snabb-egobilder som jag tog innan jag stack iväg :).  Ville mest ha fram smyckena jag hade på mig.
Ringarna är från Jc och cooco. Båda har kostat mig ett pris under 100 kr. Örhänget är från Gina tricot: 99 kr. Finns egetligen två men jag tycker det är snyggare att bara bära ett. Sedan har jag tagit av några fjädrar och pärlor eftersom det var så fruktansvärt tungt.

Ring på höger sida: H&M: 50 kr. Min nya favoritring :)
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Hilda♥

hoho, diggar dom snygga handmålningarna på bild 1 & 2 :D<3

2011-04-27 @ 08:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0