Solen tittar fram

Hallå!

Idag har jag bara legat och slappat. Mina planer för dagen blev inte riktigt som ja tänkt mig och vi 1 tiden satt jag i en trädgård och spelade kort/ käkade baguette. Rätt så mysigt faktiskt!
Solen kikade fram och det blev riktigt varmt! Jag och en vän har legat o halvsolat enda tills nu!

Jag gör mig i ordning för kvällen som blir restaurang med familj och vänner, sedan ska jag vidare till Elsa om jag minns rätt;)

Slänger in en sån där "idag hade jag på mig detta" bild innan jag sticker ;)


Tröja, Gina Tricot: 199 kr
Shorts: Bikbok: 499 kr
TunnaTights: gamla
Halsband: Fått av älskling

Locktång: babyliss-ipro-230: 500 kr plattången funkar riktigt bra, är dock inte lika nöjd med locktången

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0