Svart på svart och lite tråkighet

Just nu har jag faktsikt ingenting att skriva om.
Lång och jobbig dag som jag inte orkar ta upp.
Ska snart o plugga med Reem till uppsattsen jag ska ha imorgon, tre timmar känns la sisådär.
Vi hörs senare när jag känner mig bättre, kram.


Gammal outfitbild:
Skor: Skopunkten: 400 kr
Tights: Gina Tricot: 99 kr
Linne: H&M: 50 kr
Kavaj: Whoops Fashion: 399 kr
Solglasögon: Indiska: 59 kr
Ganska tråkig och svart outfit men det är ungefär så jag känner mig idag så tyckte den passade bra:).
kram!


Kommentarer
Postat av: Hilda♥

Ojdå, något spec eller bara sådär allmänt deppigt som det känns ibland? Om det är något, så säger du det till mig, right? Saknar dig ... :(

2011-04-28 @ 17:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0