Sportig enkelhet!

Har tagit en kort bloggpaus.
Vet inte bra när jag knappt har börjat men så blev det i alla fall :§

Idag ska jag åka hem till mitt kära Lund! Träffa min älskling ska bli supermysigt men jag kommer sakna det här stället och de som finns här något fruktansvärt.
Men i sommar ska jag hit igen så det känns bra! :)

Hilda har lovat att skicka massa fina bilder från dagarna här till mig och då kommer de upp på bloggen!

Här kommer en bild på gårdagens klädsel! ;)



Ser ni att jag faktsikt blivit lite brunare :D? Lite i alla fall ;)

Tröja, H&M: 199 kr
Shorts: Bikbok: 499 kr
Halsband: SecondHand 10 kr

Körde på ganska enkelt igår med uppsatt och allt!

Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0